Waarom krijg ik een fout als ik probeer in te loggen in de Remeha Home app?

Als de Home app een fout geeft dat er niet ingelogd kan worden, dan kan dit komen door de gebruikte web browser op de telefoon. De Remeha Home app gebruikt je geïnstalleerde browser om je aan te melden. Voor Android telefoons is het bekend dat er browsers zijn die een fout geven terwijl je probeert in te loggen.

Remeha adviseert om de Chrome browser te gebruiken voor het inloggen op de Home app. Installeer de browser uit de app store en stel deze in als standaard browser. Volg onderstaande instructie als je Chrome geïnstalleerd hebt, maar als deze nog niet ingesteld is als standaard browser.

Instellen van Chrome als standaard browser

Ga naar de instellingen van je telefoon en selecteer het menu 'Apps'


Selecteer 'Standaard-apps kiezen


Selecteer 'Browser-app'


Selecteer Chrome als standaard browser-app


Sluit het instellingen menu af en open de Home app opnieuw. Probeer vervolgens nogmaals in te loggen.

Om de standaard browser terug te zetten volg je de bovenstaande instructie nogmaals en selecteer je de browser die je ingesteld had.