Digital Focus

Digitale transformatie

De wereld verandert. Zeker op digitaal gebied. In de huidige wereld gebeurt steeds meer online. Bijvoorbeeld het boeken van een vlucht, het reserveren van een restaurant of het kopen van kleding.

Onze producten maken steeds meer gebruik van smart home-systemen. Hoe lang duurt het nog voordat je praat tegen je verwarmingsinstallatie? Geloof ons. Dat duurt niet lang meer. De standaard ketel is veranderd naar meer dan alleen een cv-ketel. Met de komst van digitale diensten, zoals Remeha Connect, is het mogelijk om inzicht te krijgen in het actuele gebruik van de ketel. Door meer connectiviteit te creëren, kan de data vanuit de ketel verwerkt worden in rapportages. Hierdoor krijgen we meer inzicht in het gebruik én kunnen we optimaal advies geven aan de klant. De data die uitgewisseld wordt door de ketel geeft ook inzicht in het gebruik op lange termijn. Hierdoor kan Remeha haar producten continu optimaliseren. Ook kunnen storingen voorkomen worden.

Dankzij data vernieuwen

Onze specialisten weten vandaag al wat de ketel morgen nodig heeft. Door de digitale mogelijkheden vernieuwen we onze businessmodellen, stellen we de installateur in staat om anders te werken en kunnen we onze klanten nog beter bedienen.

eSmart Inside

Maar digitaal gaat nog veel verder. Zo krijgen we door middel van digitale marketing een real time marktinzicht. Dit zorgt ervoor dat datagedreven werken mogelijk wordt. Het nieuwe digitale platform eSmart Inside maakt bijvoorbeeld uitgebreide communicatie- en automatiseringsmogelijkheden mogelijk. Dit vormt de basis voor de nieuwe besturingselektronica van onze producten.

Digital marketing

Deze digitale diensten bieden niet alleen voordeel voor de installateurs. Ook voor de eindgebruikers. De installateur is eerder op de hoogte van de status van de ketel, waardoor hij beter voorbereid op pad gaat. Dit verkleint het risico op herhaalbezoeken. Deze dienst scheelt zowel overlast als kosten.

Klantgerichte service

De digitale transformatie verhoogt de servicegraad en klantgerichtheid. Daar zijn we bij Remeha trots op en dit blijven we continu optimaliseren.

Help jij ons mee aan onze digital focus?