Home » Veelgestelde vragen » Results
Zoekresultaten voor:
22-11-2023
Er zijn momenteel geen storingen.
02-10-2023
Indien de Gateway-30 (GTW-30) sinds 21 september 2023 niet meer verbonden is met de cloud, kan dit komen door een recente beëindiging van support voor een deel van de producten
27-09-2023
Als de Home app een fout geeft dat er niet ingelogd kan worden, dan kan dit komen door de gebruikte web browser op de telefoon. De Remeha Home app gebruikt
14-06-2023
Het kan gebeuren dat de Home app telkens blijft aangeven dat er een update is terwijl je de laatste versie al hebt. Dit komt mogelijk doordat de app in een
25-05-2023
Indien u Ziggo als internetprovider heeft, en u geen verbinding meer heeft met de Remeha Home App dan wil het nog wel eens helpen om de SmartWifi App van Ziggo
1. Etwist kort resetten U kunt de eTwist resetten door uw cv-ketel voor dertig seconden spanningsloos te maken. Mocht er een wit kastje (Gateway) tussen de eTwist en cv-ketel zitten,
23-05-2023
Het komt soms voor dat alles wel online is maar dat de app aan geeft dat deze offline is. Controleer eerst op de eTwist onder technische informatie of daadwerkelijk alles
26-10-2022
23-08-2022
Vanaf 1 september zal elke smart service tool app met een versie lager dan 4.4.0 niet goed functioneren omdat we zijn gemigreerd naar een nieuwe content server voor het opslaan
18-08-2022
U kunt weer beeld op uw eTwist krijgen door de ketel 20 seconden uit het stopcontact te nemen. De stekker daarna weer terug te plaatsen en de ketel gaat dan
17-06-2022
Remeha Home app versie 3.23.16: Om dit te verhelpen volg je onderstaande stappen: Stap 1 – sluit de app helemaal af App afsluiten IOS zonder home-button: Veeg van onderuit het
20-04-2022
Wanneer er een storing optreedt in het buitendeel van één van de huishoudelijke warmtepompen van Remeha wordt er een storingscode H06.01 of E06.01 getoond. Voor de Elga Ace kan er