Home » Veelgestelde vragen » Results
Zoekresultaten voor:
25-05-2023
Indien u Ziggo als internetprovider heeft, en u geen verbinding meer heeft met de Remeha Home App dan wil het nog wel eens helpen om de SmartWifi App van Ziggo
1. Etwist kort resetten U kunt de eTwist resetten door uw cv-ketel voor dertig seconden spanningsloos te maken. Mocht er een wit kastje (Gateway) tussen de eTwist en cv-ketel zitten,
23-05-2023
Het komt soms voor dat alles wel online is maar dat de app aan geeft dat deze offline is. Controleer eerst op de eTwist onder technische informatie of daadwerkelijk alles
16-03-2023
11-01-2023
De automatische bijvulinrichting is geactiveerd door de installateur in het toestel. De functie staat uit: wanneer deze uit staat is dit te zien in de app via meer vervolgens bij
Het weergeven van je energieverbruik in m3 is mogelijk. Via de Home-app kan je energieverbruik worden weergegeven in m3 dit kun je doen door de app te openen. Vervolgens naar
De aanwarmtijd / voorverwarmen is bedoeld om vóór de geplande tijd alvast te beginnen met verwarmen van de woning, zodat de gewenste temperatuur bereikt is op het moment dat de
26-10-2022
23-08-2022
Tzerra Ace v1.0 tot v1.5 ondersteunt geen instellingen voor warmwatertemperaturen en klokprogramma’s. Deze instellingen kunnen worden gewijzigd op het display van de ketel. Raadpleeg de handleiding van de Tzerra Ace
Vanaf 1 september zal elke smart service tool app met een versie lager dan 4.4.0 niet goed functioneren omdat we zijn gemigreerd naar een nieuwe content server voor het opslaan
18-08-2022
U kunt weer beeld op uw eTwist krijgen door de ketel 20 seconden uit het stopcontact te nemen. De stekker daarna weer terug te plaatsen en de ketel gaat dan
29-07-2022
Wanneer u bent ingelogd: Druk op “Meer” op het dashboard scherm Klik op “Uitloggen” Op het volgende scherm, druk op “Doorgaan” Op het volgende scherm, druk op “Je bent je