Ik heb Ziggo internet en geen verbinding meer met mijn eTwist

Indien u Ziggo als internetprovider heeft, en u geen verbinding meer heeft met de Remeha Home App dan wil het nog wel eens helpen om de SmartWifi App van Ziggo te downloaden op uw smartphone.

Deze kunt u downloaden in de App Store op uw telefoon. Vervolgens kunt u de app openen en inloggen met uw Ziggo klantgegevens.

In deze App zit de functie om uw wifiverbinding te optimaliseren. Met één druk op de knop wordt uw wifiverbinding vervolgens automatisch geoptimaliseerd.

Dit zou de verbindingsproblemen moeten oplossen met uw eTwist en Home App. Ook adviseren wij u om de eTwist even te resetten door de cv-ketel of warmtepomp voor dertig seconden spanningsloos te maken (stekker eruit).

Na dertig seconden kunt u de stroom er weer opzetten en zal de eTwist binnen anderhalve minuut opnieuw zijn opgestart. Twee minuten daarna kunt u de Home App weer openen en moet alles weer werken.