Remeha Connect gegevens wijzigen

Met Remeha Connect is je installateur altijd op de hoogte van de status van je toestel, zodat je zeker weet dat comfort en veiligheid gegarandeerd zijn. In het geval van een storing ontvangt de installateur een melding met informatie om de fout te beoordelen en kan hij je op de hoogte stellen van een oplossing of reparatie plannen.

Nog geen installateur?

Heb je interesse in deze service, maar weet je niet wie je installateur is of ben je op zoek naar een installateur, dan kunnen wij je helpen!

Om een installateur te vinden, ga naar remeha.nl/locator

Heb je een installateur maar weet je niet wie hij is? Kijk op de voorkant van de ketel of de warmtepomp voor labels en bel ons om te kijken of we de installateur kunnen vinden die je toestellen heeft geregistreerd.

Gegevens wijzigen?

Adresgegevens wijzigen?Als je dit apparaat opnieuw wilt registreren, bijvoorbeeld omdat er een nieuwe bewoner is.

Ga dan naar dit formulier

Afmelden voor Remeha Connect?

Als je het verzamelen van gegevens wilt stoppen, vul dan het onderstaande formulier in:


Uitschrijven voor de installateur

Je kunt je als installateur afmelden voor alle Remeha Connect notificaties. Let op, bij uitschrijven via je emailadres ontvang je geen enkele notificatie meer op dit adres.

Let op: Dit is het e-mailadres waarmee je bent aangemeld bij Remeha Connect