Wijzigingen in het retourportaal via Mijn Remeha

Eind 2018 is het proces om onderdelen retour te sturen naar Remeha gewijzigd. Via ‘Mijn Remeha’-omgeving kan je nu gemakkelijk alle retourzendingen aanmelden en opsturen. Deze wijzigingen in het Remeha retourportaal geeft een nieuwe werkwijze met vele voordelen.

Voordelen wijzigingen retourportaal

  • Je wordt vooraf geïnformeerd of jouw retour in aanmerking komt voor garantie. Dit voorkomt onnodig logistieke handelingen
  • Een snellere afhandeling van jouw retourzending
  • Je ontvangt updates over de status van de retourzending(en)
  • Een duidelijk overzicht van alle retouronderdelen

Wijziging retourportaal

Hoe werkt het?

  • De Remeha Retourportaal is bereikbaar via de Mijn Remeha-omgeving
  • Log in met jouw account en ga naar het tabblad ‘Service’
  • Kies vervolgens voor ‘artikelen retour sturen’

Nog geen Mijn Remeha account?

Maak een Mijn Remeha account aan