Remeha Smart Service Support aansluiten

De Remeha Smart Service Support sluit je aan op de serviceaansluiting aan de voorkant van de Calenta Ace. Eenmaal aangesloten zorgt de Remeha Smart Service Support voor een snelle, lokale wifi-verbinding met je tablet of smartphone. Vervolgens kan je met de Smart Service App of Recom onder andere de actuele waarden van het toestel bekijken, parameters uitlezen en wijzigen, en opgetreden storingen analyseren.

Koffer dicht
Koffer open

Remeha Smart Service support aansluiten op de Calenta Ace

Om de Remeha Smart Service Support aan te sluiten op de Calenta Ace gebruik je kabel C. Kabel A, met een iets kleinere connector, is bedoeld voor de toestellen met een CPU of BIC branderautomaat, zoals bijvoorbeeld de Tzerra, Calenta en Avanta. Met kabel B maak je verbinding met de eVita.

Vind hier het juiste artikelnummer.

Let op!

Gebruik niet kabel A wanneer je kabel C moet gebruiken. Onjuist gebruik kan de connector op de ketel onherstelbaar beschadigen.

kabel C
Remeha Smart Service Support

De kabel kan je eenvoudig verwijderen door het schuifje van de connector iets naar beneden te bewegen. Gelijktijdig trek je voorzichtig de kabel uit het toestel.